torsdag 18 augusti 2011

Är det ok om vi åker?

Peter och jag igår lite efter lunch

P: Är det ok om Malin och jag åker iväg i några dagar nu?
H: Klart, far ni i kväll eller i morgon (jag vet ju att de vanligen inte bestämmer sig förrän precis innan det händer och vi hade diskuterat just vad man kunde göra under de sista dagarna under frukosten)
P: Vi tänkte nu

Så j-a typiskt, fatta vad mycke man missar bara för att man infte följde med och lämnade pappa och de andra på flyget!!! en hel semester han de planera!!!!! Och att jag inte tänkte på hur han ställde frågan, lättlurad eller hur.

Lite senare på kvällen springer jag runt och letar efter mina nycklar på jobb för att kunna göra dagsavslutet och rätt som det var pep det till.
Han är för rolig min bror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar