onsdag 6 juli 2011

Ibland händer det så mycket att det är svårt bestämma vad man ska skriva om, ifall man alls ska bry sig om att att skriva något...

Jag har backat på en bil
Kört Hörby-runt pg avstängningar
Gått med på tok förmycket kontanter genom byn utan väska eftersom jag trots allt inte kom så nära
Hjälpt till i köket
Hämtat Phils tidigt
Visat Frida dagis och barnens grönsaksodling
Gått på hörby marknad
Haft fyra samtal med jobb efter jag gått hem (lärdom = försök inte smita tidigt ifrån jobb)
Shoppat böcker, sjalar och tröjor
Lovat mig själv att inte åka till marknaden på länge igen
Hälsat på Jessica o JB
Varit på Trubadurafton
Jobbat i servisen
Hämtad kid hos fam Hansson-Persson-Algerstedt på Strandvägen eftersom de tog hand om honom då jag började jobba

Vad säger ni, är där något att skriva om.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar