söndag 29 maj 2011

Stressad


Kom hem vid 16. Då hade frukosten och två sittningar serverats till glada gäster, hoppas att kvällens à la carte gick lika bra.

Försöker hålla stressen ifrån mig fast nu med en stundande resa kommer den åt mig. Trots min tidsoptimism ser jag inte hur vi ska kunna fara på onsdagmorgon. Måndagen är ok tänker jag men tisdag 6-21 om jag har tur, hoppas jag har tur! Sen packning, städ av hus och flytta ut katten i garaget och fixa med så att kattvakterna får ett så enkelt jobb som möjligt. Hmm, nu då jag skriver om det låter det som att det finns en chans...

Jaaa, så var det mors dag i dag, mamma fick en betong ängel till rabatten i pausen innan jag gick hem, hon blev jätte glad!!! själv fick jag ett terrakotta hjärta med minirosor planterade inuti, jätte fin, Tack killar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar