tisdag 24 maj 2011

Kulturkalas

Idag har vi varit på hörbys kulturkalas två gånger.

I förmiddags var alla dagisbarn inbjudna att sjunga på torget i ösregnet så mamma och jag åkte ner och kollade in då klumpen och hans polare sjöng. Efter sången bjöd Björn Ranelid alla barn på glass. Jag fick stålsätta mig för att inte skrika NEJ!!!! Men fröken hade frågat om det gick bra och jag hade sagt ok.

Nu i kväll var vi nere då Emlie delade ut stipendier till eleverna på kulturskolan.







Phils fokuserade på allt utom just vad som pågick på scenen.

Sen slog han Malin och Jan-Inge fick tvångs omhänderta honom. Linda Bengtzing skulle sjunga fast då gick vi till memmes finfina affär, Hon skulle fjäska för alla kunder och hade fixat presenter, smycken till alla damer och torkad frukt till de små barnen och klubbor till de äldre barnen. Phils fick torkadfrukt och jag ett armband. Lyckost oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar