lördag 28 maj 2011

FREDAGSMYS

I fredags hade Phils och jag mysdag. Lång fruksot, norge handling på ica, mys med jessica medan jag var på första mötet jag glömt att jag bokat in, prommis i byn, Elivras, Rosbergs, Lavendel, Rosebergs igen, Pema, andra mötet denna gången med Phils (byggledarn erbjud honom TOM att sitta i "traktorn"), ännu en runda till Rosbergs för morsdagsgåvor och sedan fika hos Jessica. Det var rätt och slätt en härlig dag. Phils sa fyra nya ord. Jämfört med traktor (takto) och varm (vaamm) som han sagt sista veckan. (Kula och olyckligtvis har jag glömt de andra.) En underbar dag löstes av med en trött seneftermiddag, blixt visit hos Sander, Phils ville ner och Sander stod på trappan och ropade "Kom Philip", han är så bra på att prata! Då vi kom hem lade vi oss för att sova lite middag, efter två timmar vaknar jag, Philip sov djupt, så djupt att jag inte kunde vecka honom. Då Jessica och Joakim kom upp på fredagsmys hade jag fortfarande kuddmärken kvar på kinden, HÄRLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar