lördag 21 maj 2011

GOD MORGON

Några minuter tillsammans innan Phils och jag ska köra in våra deklarationer till revisorn i eslöv och innan JI ska ner på dagis för arbetsdag och innan philip och jag har EN HEL DAG TILLSAMMANS!!!

Ett tag såg det dåligt ut, vår helgtjej i receptionen var FÖRTVIVLAD innan hon gick hem igår över allt som skulle göras och som hon fortfarande var osäker på hur man gör, men så ringde städerskan mig på kvällen, frågade om hon kunde arbeta idag (servicehus, flera hotellrum ska städas under dagen) plus att vi redan innan vi gick hem ordnade med så att servisen hjälper till med frukostbullar och relaxdelen, alla de sakerna hon var mest orolig över. Hon lät lättad då jag ringde och berättade om städ. Jag är lättad efter det att jag hörde att hon åter kände att hon hade kontroll. Alla som arbetar idag vet att hon är orolig och har lovat att titta till henne, de har till och med ändrat lite i sina scheman för att lättare kunna hjälpa till. UNDERBART TUSEN TACK ALLA!! 

1 kommentar: